مسابقه پیامکی نغمه های معنوی برگزار می‌شود 

مسابقه پیامکی نغمه های معنوی برگزار می‌شود 

تاریخ انتشار : ۳ شهريور ۱۴۰۰
رضا اسکندری گفت: قصد داریم در راستای ترویج معارف صحیفه سجادیه، مسابقه پیامکی نغمه های معنوی را برگزار کنیم.

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: قصد داریم در راستای ترویج معارف صحیفه سجادیه، مسابقه پیامکی نغمه های معنوی را برگزار کنیم.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت، در تشریح این خبر، افزود: این مسابقه ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان است و با محوریت دعای هفتم صحیفه سجادیه برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: 10 سوال طراحی شده که در اختیار کانون های فرهنگی هنری مساجد قرار داده می شود و نوجوانان و جوانان مسجدی علاقمند به شرکت در این مسابقه می بایست پاسخ های خود را به صورت یک عدد 10 رقمی ازچپ به راست به سامانه پیامکی 10008940348 ارسال کنند.


اسکندری ابراز کرد: جوایز نقدی برای برگزیدگان در نظر گرفته شده است و علاقمندان از امروز تا ۲۶ ماه محرم فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند.


رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س)، اسفندقه جیرفت اظهار کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر قرائت دعای هفتم صحیفه سجادیه برای دفع ویروس کرونا بنابراین ایام بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) را فرصتی برای لبیک به ندای رهبری دانسته و این مسابقه را اجرا می کنیم.


وی در خاتمه یادآور شد: عنوان مسابقه نیز برگرفته از سخن مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرموند؛ صحیفه سجادیه زبور آل محمد (ص) است، واقعا این کتاب ارزشمند پر از نغمه های معنوی است.

پایان پیام/ 586